Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

недеља, 8. април 2012.

Geomi sup (2004)


Spider Forest (2004) on IMDb
Alternativni naziv: Spider Forest
Žanr: Drama | Triler | Misterija | Horor
Režija: Il-gon Song
Glumci: Woo-seong Kam, Jung Suh, Kyeong-heon Kang...

Priča:
Kang Min je prisustvovao jezivom događaju u misterioznoj šumi. On pokušava da pronađe odgovore zašto ga svi putevi vode tamo.

Moj osvrt:
Kako vreme prolazi sve sam sigurniji da mi je nešto veliko promaklo u Audition-u Takashi Mike-a tako da se spremam taj film pogledati još jednom. Zašto to kažem? Zato što mi je ovaj film sasvim ok a deluje mi siromašniji od Mike-ovog čeda. Ono što većina očekuje od Azijata, to je da im je film neuporedivo jeziviji od holivudske produkcije. E ovde od toga nema ništa. Zašto? Zato što je ovo drama sa primesama trilera. Osim u jednoj sceni ubistva, od neke napetosti, jezivih scena, manje više nema ništa. Ali zato imamo jednu sasvim solidnu dramu koja je upakovana u genijalnu simboliku. Idemo redom. Pre svega videćemo deo ključnog događaja u filmu. Posle toga se priča razvija. 


Verujem da većina vas zna kako Azijati ne mare baš puno da objašnjavaju stvari i kako mrze hronologiju već su im scene uglavnom vremenski razbacane po filmu. To je ovde maksimalno prezentovano. Verujem da uverzirani gledaoci neće imati problema da prate hronologiju priče. Jedini problemičak je što likovi prilično liče jedni na druge. Srećom ovde nema puno likova ali ću vam reći da postoje tri žene, jer sam se i sam zamalo zbunio zbog toga. U centru priče imamo ubistvo, imamo čoveka koji želi da pronađe odgovore. Film vam do samog kraja neće biti uopšte konfuzan, ali u zadnjih pet minuta, ako niste dovoljno pazili, u glavi će vam se otvoriti gomila pitanja. 


Mali saveti: Pažljivo slušajte priče o misterioznoj šumi i priče o našem glavnom liku. Verujem da ćete dešavanja u kojima on učestvuje lako ispratiti. Ako sve ovo ispoštujete, ova sasvim solidna simbolika vam neće predstavljati problem. Ja nisam bio dovoljno pažljiv pa sam morao ponovo premotavati film na neke scene i mogu vam reći da se isplatilo. Jedno vreme mi je sve ličilo da će biti po vazda eksploatisanom holivudskom sistemu "sve je to u čovekovoj glavi". Ok, ima i toga, ali nije ona varijanta kada ste gledali ceo film i u njemu se zapravo ništa nije dogodilo već smo sve vreme gledali projekciju uma jednog lika. 


I takvi filmovi umeju da budu vrhunski pod uslovom da se u filmu zapravo nešto desilo (A Beautiful Mind, The Shining) ali umeju i da budu bezvezni kao npr. Reeker koji je očajna kopija superiornijeg Dead End-a. Atmosfera filma je turobna i ostavlja upečatljiv utisak. Kada se tome dodaju genijalne melodije onda rezultat možete samo da zamislite. Nekom može zasmetati malo sporiji ritam filma ali upravo takav ritam je sjajno uklopljen u ovu atmosferu i ja tu nemam nikakve zamerke. Sve u svemu ovo je sasvim solidna kombinacija drame i trilera koju svakako preporučujem.

Zanimljivosti:
U filmu se potkrala jedna greška. Položaj stopala mrtvog čoveka nije isti u svim flešbekovima.

Naj scena:


Rasplet koji može da izazove veliku konfuziju ako niste pažljivo pratili priču.

Moja ocena: 6/10

Нема коментара:

Постави коментар