Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

понедељак, 4. фебруар 2013.

Upoznajte Djuku


Braćo i sestre, nemam običaj da vam često izdajem saopštenja i obaveštenja. Iskreno, nisam ni smatrao da će mi to biti potrebno ali kako se sve više vas uključivalo u ovaj blog, kako sam ostvarivao sve bolju komunikaciju sa svima vama, blog je zahtevao izmene pa su mi ova obaveštenja postala bitan faktor. Naravno, neću vas često zatrpavati sa njima, ali ovo je poseban slučaj. Ovo je do sada svakako najvažnije saopštenje koje imam. 


Još dok je ovaj blog bio u pelenama, javio se neko kome se dopalo ovo što radim, i u prvom razgovoru koji je trajao satima, ostvarena je sjajna komunikacija. Ako sa nekim od prve možete lako i slobodno pričati, ako bez problema možete suprotstavljati mišljenja, to vam dovoljno govori o osobi koja je vaš sagovornik. Blog Filmski Hitovi je dobio prvog čitaoca koji se obratio njegovom kreatoru a sam kreator je dobio čitaoca, kritičara a pre svega prijatelja sa kojim je uživanje razmenjivati mišljenje, i to ne samo o filmu. 


Braćo i sestre, ja sam presrećan sa svima vama. Pre svega, svako od vas ima kulturu da prihvati tuđe mišljenje, kao i inteligenciju da obrazloži svoje. U kulturnoj razmeni mišljenja, koliko god ona bila različita, svako je u pravu. Kao što je već poštovani čitalac Zeljo rekao "Ako je lako naći nelogičnosti u filmu isto tako je lako naći i logičnosti, sve zavisi šta tražiš." Ovaj blog raste i ja sam napredujem zahvaljujući vašim komentarima, kritkama i savetima. U razmeni mišljenja sa Djukom, bio sam oduševljen detaljima koje je ona primećivala i načinom na koji je shvatala neke stvari. Bez njenog odobrenja, odlučio sam da njeno mišljenje pridružim prikazu filma Franklyn (2008) izbacivši delove sa spoilerima. Bacite pogled na taj post, čak iako ste već to učinili jer su unete male izmene.


Braćo i sestre, predstavljam vam Djuku, prelepu pozitivnu osobu, sjajnog sagovornika, fana velikog Džonija Štulića, koja od ovog momenta uz ulogu prijatelja i čitaoca, dobija i ulogu mog saborca i saradnika. Imaću to zadovoljstvo i čast da svojim prikazima dodam i njeno mišljenje a vi zadovoljstvo da pročitate nešto što ja nisam zapazio, nešto gledano iz sasvim drugog ugla, analizu potpuno drugačiju od moje, i verujem da ćete poput mene uživati u onom što ćete pročitati. Trenutni koncept objavljivanja postova izgledaće ovako. Post u koji dodajem Djukin osvrt automatski dolazi u vrh bloga. Ukoliko vidite da se moj stariji tekst pojavio kao prvi, može biti iz dva razloga: ili sam napisao nov, ili je dodat Djukin osvrt. Ukoliko je ovo drugo u pitanju, ispod naslova ćete videti ovakav potpis (možete to videti na pomenutom postu za film Franklyn):

Djuka & Outsider

Za nekoliko dana dobićete objašnjenje Djukinih ocena, kako ne bi bilo zabune zbog potpuno drugačijeg sistema ocenjivanja od ovog koji ja koristim. Tu mislim da ono šta određena ocena predstavlja. Posle toga uslediće i njeni osvrti. Nekoliko tekstova je već u mom posedu i ako kažem da sam oduševljen, ne shvatajte ovo kao preterivanje i komplimente, već moje najiskrenije mišljenje. Braćo i sestre poželite joj toplu dobrodošlicu jer ona će vaš i sada mogu da kažem naš blog učiniti znatno kvalitetnijim. Djuka, dobrodošla i hvala što si pristala da ovaj blog obogatiš svojim mišljenjem i doneseš nešto novo.


8 коментара:

  1. Super.Zelim joj dobrodoslicu u urednickom poslu.:)

    ОдговориИзбриши
  2. Kako se zove ovaj crtatj ispod Toma i Dzerija?? Dugo vec pokusavam da se setim ali mi ne ide, obelezio mi je detinjstvo :))) ja sam ih zvao prasici :D p.s. abudjudjubabudjuabodjo :D

    ОдговориИзбриши
  3. Puno hvala na ovako lepom predstavljanju. Mogu samo da kažem da ću se truditi da opravdam očekivanja :) i radujem se saradnji :)

    ОдговориИзбриши
  4. E, ja znam ko je Djuka. Pametna devojka :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako je :) To je jedna od stvari zbog kojih sam srećan što se pridružuje radu na blogu.

      Избриши
  5. I ja znam da je to talentovani filmofil i ljubitelj književnosti

    ОдговориИзбриши