Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

петак, 7. јун 2013.

Filmski Hitovi - Godina Druga


Braćo i sestre, naš i vaš blog je upravo napunio dve godine. Malo ćemo proći kroz najbitnije stvari vezane za drugu godinu i malo ćemo pričati o aktuelnostima. 

Prvo o drugoj godini. Tokom prethodnih godinu dana blog je pretrpeo mnoge izmene. Izgled i funkcionalnost samog bloga su promenjeni i unapređeni pri čemu sam se iz sve snage trudio da izađem u susret vašim željamai predlozima. Liste sa strane su uređene, uvedena je pretraga, uvedena mogućnost da na prvoj strani vidite poslednje komentare, uvedena je lista vaših želja, uvedena je mogućnost da glasate za filmove koji će biti komentarisani, uveden je nov sistem ocenjivanja sa kojim, nadam se, neće biti problema kao sa onim bloggerovim. Takođe, kako bi vas obaveštavali o novim komentarima, napravljena je stranica na Facebook-u. 

U ovoj drugoj godini bih ipak izdvojio dve stvari. Najvažnija stvar je to da imamo i novog autora koji vam se već predstavio sa nekoliko odličnih prikaza. Veliko mi je zadovoljstvo da mogu da sarađujem sa Djukom jer koliko god bilo zadovoljstvo u tome da nam se mišljenja poklapaju, uživam i u svakom razilaženju mišljenja sa njom. Naravno, samim njenim učešćem na blogu smo dobili i drugačiji stil, dobili drugačiji pogled na neke teme i na neke stvari. 

Druga stvar je ta da je blog preležao dečije bolesti. Kada sam se osvrnuo na minuli rad, uočio sam gomilu zaista loših prikaza. Krenuo sam da popravljam jedan po jedan ali kako je to malo veći posao, nerviralo me je to što možda neko dolazi po prvi put na ovaj blog a čita nešto što je skrnavo i nema izražen stav. Odluka da izbrišem sve veoma loše prikaze uopšte nije bila teška. Blog jeste izgubio, ali samo na kvantitetu. Ono što je ostalo je svakako mnogo bolje od onog čega više nema tu. Naravno, ima i postojećih prikaza koji nisu naročito kvalitetni, ali njih ću menjati tek na vaš zahtev. Što je bilo i za očekivati, zbog izbačenih prikaza, broj poseta blogu se smanjio ali broj redovnih čitalaca nije. On je još veći nego prošle godine i na to smo naročito ponosni.

Sad malo o aktuelnostima. Jedan poštovani čitalac me je zamolio da otvorim negde mogućnost da može da se raspravlja o filmu koji nije baš jasan da drugi čitaoci ne bi čitali spoilere. Moj predlog je da se i to radi u komentarima na samom postu o filmu. Na početku samo navedite da komentar sadrži spoilere i to je to. Takođe, usled nepredviđenih poteškoća u privatnom životu i postupaka mnogih neljudi, malo sam proredio komentarisanje jer vremena baš i nemam puno, ali obećavam da ću se u najkraćem roku vratiti češćem komentarisanju.

Na kraju želim da vam se zahvalim za sve lepe reči, sve poruke podrške, sve kritike, predloge i komentare. Pozivam vas da i dalje nastavljate sa njima kako bi naš i vaš blog bio još kvalitetniji.

8 коментара: