Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

понедељак, 12. септембар 2016.

Glasanje?

Braćo i sestre, za one koji su kasnije sa nama, mali istorijski uvod. Svojevremeno na blogu je postojala mogućnost da glasate za film koji će biti komentarisan. Pet filmova je nasumično birano iz liste sa vašim predlozima. Na žalost, došlo je do varanja pa su neki uspevali prevariti sistem i glasati više puta. Primetio sam šta se desilo i zapretio da ću ukinuti glasanje ali se to ponavljalo. Fazon je u tome što na blogu imam potpunu evidenciju ip adresa, lokacija sa kojih se glasa, poseta i bilo je jako lako shvatiti da neko namešta glasanje po sopstvenoj želji. Nekad je to bilo vidljivo i golim okom. Bilo je glasanje sa Jurskim Parkom kao jednim od izbora i kako god bi neki film obišao Jurski Park, u veoma kratkom roku bi ovaj film dobio još koji glas. Providno? Ma neeeee.

Zašto pišem ovo? Došao sam na ideju da vam ponovo dam opciju da glasate za vaše favorite. Pre svega, izneću nešto što nije opcija. Ne pišem o domaćim filmovima za sada. Ne vidim šta bih vam mogao reći o filmovima koje ste milion puta pogledali. Znate ih u detalj, znate o čemu pričaju, šta je tu dobro i šta ne. Pročitajte uostalom tekst o filmu Tesna Koža i videćete o čemu pričam. Drugo, ako mi neko ne da opasno dobar razlog, ne pišem o Bolivudu. Pregledah gomilu trailera i u svakom sam našao nešto što me malo odbija. Može da se desi da ću ovu odluku promeniti ali trenutno mi se ne dojme bolivudska ostvarenja. Što se tiče izbora filmova, jedan film bih ja birao, nezavisno od liste (što znači da može da bude i u njoj i van) a jedan bi bio vaš izbor.

E sada malo o samom glasanju. Evo šta su vam opcije. Broj filmova - od 2 pa dokle god mislite. Nekada ih je bilo 5 u listi. Možda bi zanimljiva varijanta bila sa 2 ali meni je svejedno, vaša lista - vaš izbor. Glasanje traje dok ne objavim tekst o filmu koji je moj izbor. Moja ideja je da to bude n nasumično odabranih filmova. Neko je ranije imao ideju da drugi film sa najviše glasova ostane u listi za sledeće glasanje. Sećam se i ideje da bi među tim filmovima za koje glasate trebao obavezno da bude i neki novijeg datuma.

To je to. Izložite što više ideja, raspravite to između sebe. Ukoliko ne bude komentara, nastavljam kao i do sada, nasumično biram jedan film iz vaše liste i to je to. Pronašao sam nov add on za glasanje, kažu da ima bolju zaštitu ali zaista nemam nameru da se oslanjam na to. Lako je videti kada se vara na glasanju. Zato bih vas u slučaju da se ponovo odlučite za ovo zamolio da budete fer, fer prema drugim čitaocima ali fer i prema meni. Rasprava o ovome će trajati sve dok je ovaj post na prvoj strani.

27 коментара:

  1. Već sam rekao da bih veleo kad bi vratio glasanje.4,5 filmova je sasvim ok.Jedan film novijeg datuma može da prođe.Ja varati neću i ne vidim potrebu za tim.Očekujem komentare ostalih pratilaca;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To sa anketom nema smisla svakako, lako je resetovati modem ako imas adsl i onda svaki put dobijes novu ip adresu.. Ovo je samo mali primer.
      Ja bi napravio nesto ovako: Otvoris novu temu nesto kao "lista predloga". Svaki korisnik moze da napise jedan film. Random metodom izaberes film.. Onda sledeci put ide tvoj film ili sta vec. Nakon toga opet se vratis na nase predloge i random opet. Sta vredi sto sam ja predlozio neki film pre 3 godine ili je neko mozda svakog treceg dana predlagao filmove. Ovako, sveza preporuka, dobri filmovi (sigurno nece neko ispucati jednu sansu na neku glupost vec na nesto must see). Mogucnost upisivanja filma nek traje 2-3 dana nakon toga, zakljucas temu dok ne ispucas sve.. Nakon toga opet isto.

      Избриши
    2. Nije loša ideja ali opet nikog ne sprečava da se pod drugim imenima prijavi i napiše gomilu predloga. Padalo mi je nešto slično na pamet ali opet teško je identifikovati ljude.

      Избриши
    3. Pa zna se manje vise ko je ko, ko koristi koja imena.. Ako dodje neki novi.. Jbg sine stekni reputaciju malo pisi komentare dok te ne zapamtimo pa onda mozes da biras film hahaha.

      Избриши
    4. :) i to je nezgodno. Ima dosta ljudi koji su tu od početka a ne komentarišu često. Bilo bi sjajno kada bih imao neku bazu ljudi pa onda mogu da kažem "sledeći predlog je tvoj" A ne mogu da teram ljude sad da se prijavljuju tj. da prate blog preko googla samo da bi mogli da ostave predlog.

      Избриши
  2. Znaš ne bi bilo loše kada bi napisao zakletvu da nema varanja i sad svako ko hoće da glasa prvo mora napisati tu zakletvu inače ne važi glas:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :D pa sjajno. Ono za IP adresu što Kum reče se rešava tako što se blokira više od jednog glasanja sa spoljne adrese. Restart rutera tu ne pomaže. Loša strana toga je ako npr. nekoliko ljudi koji bi glasali rade u istoj firmi, svi su na istom IP-u i samo jedan glas je prihvatljiv.

      Избриши
    2. Ja na komp na poslu ulazim samo ako to posao zahteva,uvek komentarišem kad sam kod kuće tako da kod mene taj problem nemaš;)Ko god bude ulazio na blog dok je na poslu zapretiš smanjenjem plata i taj problem je rešen;)Šalim se ali stvarno bi bila slučajnost da više ljudi u jednoj firmi čita isti blog.

      Избриши
    3. Kod mene u firmi ima 350 ljudi pri čemu 20tak posećuje blog tako da ... :)

      Избриши
    4. Reci šefu da interveniše;)Neće se blog na poslu čitat;)Šta radite vi ljudi bre;)

      Избриши
  3. Pa moze 5. filmova. S tim sto bih ja dodao da ako onaj koji ima najvise a ne prodje 50% ide s drugim dolje u drugom krugu. Ajde recimo glasanje traje 5. dana. za njih petoro. A za to dvoje potraje dva dana, eventualno tri. Mislim da bi to bilo odlicno. Ovo je moj IP adresa sa posla. Imas iz kuce. Ne bih da se hvalim ali mislim da je ovo brilijantna ideja. Priznajem taj sam koji je povecavao Jurassic Park. Ali to je bilo samo tada, jer sam tek tada poceo da pratim blog. Pa vidi svoje misljenje

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ko prizna, pola mu se prašta :)
      Elem, sve je izvodljivo osim ovog za trajanje. Ne bih da nagomilavam filmove ako ne mogu da stignem da pogledam a ne bih ni da čekam da se završi glasanje da bih pripremio film ako je baš svaki drugi vaš izbor. Recimo da su 3 dana minimum a tih 5 bi bili realni.

      Избриши
    2. Ono što sam hteo da kažem, trajanje ne bi bilo fiksno, bilo bi od 3 dana pa naviše

      Избриши
    3. Eto koliko sam bio nezreo prije dvije godine. Da bih vise volio recenziju od Jurassic Park nego A Clockwork Orange... Stavi odmah u sledecu anketu ovaj drugi. Siguran sam da ce A Clockwork Orange pobijediti. Jer pricamo o tome da se recenzuje od kako si se vratio blogu. Koliko se dana glasalo nekad za tih pet ili sest ? Dobro to sto sam uradio s glasovima je cesto ovamo kod mene u Crnu Goru :)

      Избриши
    4. Taj film će biti na blogu pa sve da ne dobije ni jednog glasa.
      Dobra fora ovo sa glasovima :)
      Kod nas u Srbiji je fora da mrtvi glasaju ili se nalaze na listama. Šta ćeš kad volimo Zombi filmove i serije

      Избриши
    5. Nama uvjek. I kupis ga za pedeset eura dzak brasna ili ulja. Ima mi po kome doci. S kim si takav si. Ako bi trajalo preko tri dana recimo pet ili sest dana za pet ili sest filmova. Izaberi najbolje iz liste. Stavi i samo neka glasamo. Moguce je ako to budu vrhunski filmovi da ce biti blizu po broju glasova. I dva s najvise neka odu dalje. I za njih to bude krace trajalo. Logicnije je jer ce se desiti da budu preblizu ponekad.

      Избриши
    6. Kod nas u Republici Srpskoj Dodik mora pobediti pa kakvi god bili glasovi.Narod u glasanju ne učestvuje;)

      Избриши
    7. Dobro je. Kod nas su glasovi 2000 din. Skoro pa džaba

      Избриши
    8. I kod nas Milo Djukanovic 25. godina kako god okrenes. Samo ovaj put ga nista nece spasiti :)

      Избриши
  4. Za listu:The Mission(1986),If...(ovaj film obavezno pogledaj),The Return(2003),The Elephant(od Gus Van Sant-a ne znam koje godište;))

    ОдговориИзбриши
  5. Kad ćemo znati izlazimo li na glasanje ili ne ? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kad ovaj post izleti sa prve strane, dakle za 3 filma (tačnije 2 jer uskoro izlazi jedan). Videćemo, ako ne bude naročit broj interesenata, onda ću odlučiti šta i kako ću.

      Избриши
  6. Mislim da definitivno trebas da uvedes glasanje.
    Manje-vise mi je nebitno kako ce da izgleda. Dobra mi je i ona stara varijanta a nisu lose ni neke ideje u komentarima.
    Sto se tice broja filmova za koje se glasa, mislim da ne bi trebalo da bude ispod 5.

    ОдговориИзбриши