Obavestenje

Obaveštenje: Listu sa vašim predlozima možete videti ovde .

среда, 7. јун 2017.

Filmski Hitovi - Godina Šesta


Iz pelena smo izašli odavno. Naučili smo da pričamo, možda ne po svačijem ukusu ali bitno je da se razumemo. Počeli smo da se družimo i da svake godine sve više širimo drugarstvo. Šta nam sada sledi? Menjamo mlečne zube. To ne znači da ćemo prestati da ujedamo. Naprotiv. Ujedaćemo još jače. Šta nam predstoji? 

Da radim detaljnu rekapitulaciju prethodne godine? Mrzi me, iskren da budem. Tempo pisanja nije naročito brz. Nismo nikakav majlston dohvatili. Tačnije vratili smo nekadašnju posećenost koja je bila pre brisanja postova s tim što je tadašnji maksimum sadašnji prosek. Što znači da oko 700 vas svakodnevno dođe ovde da prevrne očima pitajući se zašto mi toliko treba da izbacim nov tekst. 

Planovi - i tu nemam mnogo šta reći. Mislio sam da na godišnjem nivou od tekstova koji su prikazani izdvojim najbolju novotariju, glumce, glumice najbolja ostvarenja u kojekakvim kategorijama ali to ću odložiti za situaciju kada ritam pisanja bude znatno bolji nego sadašnji. Trenutno nemam puno vremena ni za gledanje filmova a kamo li za pisanje. Tačnije slabo uspevam i da ispratim šta je novo u svetu filma. Filmove biram isključivo iz liste sa vašim preporukama i to je sve što trenutno pratim. Da obećam neko skorije ubrzavanje ne mogu ali verujem da će do njega doći. Želeo sam da mi se još neki ljudi pridruže sa svojim tekstovima. Na žalost nisam uspeo u toj nameri ali i dalje imam u planu tako nešto. 

Ako bih birao najbolju stvar u prethodnoj godini to je što se pojavio lep broj redovnih čitaoca koji neretko ostavljaju komentare i predloge. Svaki komentar, hvala, kritika, predlog su zaista dobrodošli i veoma mi znače. Kad kažem predlog, ne mislim samo na predlog za film. Tu mislim i na predloge za sam blog, za promene koje biste želeli videti. Za te predloge sam veoma otvoren. Tačnije za jedan nism a to je selidba ovog bloga na neko lepše mesto - čitaj poseban sajt. Jako bi me mrzelo to da održavam.

Drago mi je što sam vam u prethodnoj godini predstavio i moju biblioteku. Na žalost nisam sve slike postavio u taj tekst i propustio sam prokomentarisati lep broj odličnih knjiga i pisaca. Biblioteka je u međuvremenu postala bogatija za još nekih 50tak knjiga tako da ima tu još materijala. Blagovremeno ću to dopuniti tako da ćete imati priliku pročitati znatno veći tekst sa još više slika. Što se tiče dela sa stripovima, to moram da odložim dok ne nađem mesto za sve njih. Trenutno ih imam za dve onakve police tako da ću o njima kada budem mogao lepo da ih uslikam sve na jednom mestu.

U toku prethodne godine sam naleteo na dva zanimljiva bloga koja želim da podržim a naćićete ih u listi blogova koje pratim. Rado ću podržati svakog ko krene da se bavi nečim sličnim i ako ste jedan/jedna/jedni od takvih, javite se. Ukoliko želite da se dobronamerno obratite ljudima preko ovog bloga, i tu vam stojim na raspolaganju. Kada smo kod toga, pre izvesnog vremena mi se javio momak koji je napravio kratki film. Želeo je da napišem svoj osvrt za to ostvarenje. Nisam želeo pisati osvrt ali sam momku dao šansu da napiše nešto o sebi i svom filmu a taj tekst je trebao osvanuti ovde. Na žalost, momak se nije javio posle toga. Skoknite na youtube, pretražite Gavran 2016, autor Aleksa Milosavljević. Momak ima samo 19 (ili sada već 20 godina) tako da zaslužuje svu podršku koju možemo da mu pružimo. Pogotovu u ovoj zemlji u kojoj vođe kulturu doživljavaju kao elementarnu nepogodu. Ne krivim ih. Ljudi se uvek boje nepoznatog. 

Preskočiću i velike zaključke. Sad kad razmislim, ovaj tekst i nije baš veseo kakav bi rođendanski trebao biti. No, na kraju krajeva nije ni bitno. Godinu dana smo stariji, godinu dana mudriji, smeliji ali smo svesni da smo i dalje jako mali i da i te kako imamo da učimo. Najbitnije od svega je da nema stajanja. Ne znamo šta nosi sutra zato ne najavljujemo duboku starost. Ali to što je ne najavljujemo ne znači da ne treba da gazimo ka njoj. Braćo i sestre, srećan nam šesti rođendan. 


Do sledećeg čitanja.

Нема коментара:

Постави коментар